Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2023 00:10 - До онзи с колците и доматЕтО
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 4034 Коментари: 19 Гласове:
10

Последна промяна: 24.03.2023 00:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


 

 Слушай "плужек" не рови кокалите на баща ми, ще си счупиш зъбите от ордените и медалите му на които три държави са го направили кавалер.
Колкото до "идиота"-може и такъв да съм се родил, но не моя е вината-на мама, тате и дядо Боже/ Идиотията не се придобива , с нея се раждаш/ Високия интелект , който смяташ че притежаваш, също ти е "подарен" от родителите ти и Свише
Характерът обаче си е наш. Глупав, неписмен, неприятен-може
Не може обаче под някого да ходя-било партия, било физическо лице.
Ти интелигентен, красив, с качествата на белетрист-може.
Как обаче за годините в които те познавам седмица не можа да "ходиш изправен"
Първо под Слави хади наведен, после под Ангелина, днес под Гого
И ако първите двама са хора с качества/за съжаление в слави имаше много качество и талант/ и най вече в първия, то днес си се навел под човек с явна патология. Навеждането обаче си е само твое-не на мама, тате и дядо Боже

А по темата която си зачекнал, ето част от статия, от многото статии на тази тематика. Чрез заглавието можеш да я намериш и прочетеш цялата. Впрочем за боеприпасите с обеднен уран съм говорил с баща ми и за  приказките които чувам-още нямаше съдебните дела. Той не вярваше в радиоактивността на боеприпасите. Логиката и честта на офицер не му позволяваха да мисли, че ще се използва оръжие , което няма как да не засегне и тези които го използват. Смяташе че го правят от икономия-волфрама и производните му са скъпи и дефицитни, а обедненият уран е остатъчен. След това започнаха наистина съдебни производства и дори осъдени военни ефективно в Италия Прочел съм , споделил съм  с Блеки Споделих и приказките , които говорят в Цариброт за залиняването на разсадника и подчертах, че не съм наясно къде е истината , къде е слухът Факт е че тези които правят градини в околията ни , преди войната купуваха разсад от "Градина" /така се нарича селото / , а днес не купуват от там
  ПП Икакво сте толкова възбудени и оптимистични? Руснаците публично заявиха , че ще смятат използването на боеприпаси с обеднен уран за атака с "мръсна бомба" и ще отговорят подобаващо. До колкото знам те още след първата серия преустановиха производството на такива боеприпаси и или нямат , или са в ограничени количества.
Тоест ще отвърнат адекватно, както направиха не един път до сега. И ако допуснем, че използват тактичеко ядрено оръжие, смятате ли че вие, децата ви, внуците ви са на безопасно място?

Расте смъртността от бомбардировките на НАТО над Югославия с обеднен уран

Екип от 26 юристи — международници от Сърбия, Турция, Русия, Китай, Великобритания, Франция и Италия към Сръбската академия на науките подготвят съдебен иск към НАТО, за да привлекат към отговорност натовските военни за използването на боеприпаси с обеднен уран по време на бомбардировките над Сърбия през 1999 г.

За опасностите, които крие в себе си обедненият удар за първи път заговориха две години след бомбардировките. В Италия проведоха разследване за смъртта на италиански войници — участници във войната на НАТО срещу Сърбия, изяснявайки, че минимум седем от тях са умрели от болести, възникнали под влияние на облъчване с обеднен уран.

След като министерството на отбраната на Германия призна, че през 2000 г. е получило от САЩ предупреждение за опасността от токсично заразяване при използването на боеприпаси с уран, нещата получиха широка гласност.

През февруари 2017 г. пресата в Италия съобщи вече за 340 италианци, загинали от облъчване с уран, — минимум по 20 човека на месец.

Това са най-новите данни.

Италианската обществена организация «Военна обсерватория» (Ossevatorio militare), оглавявана от бившия италиански пилот Доменико Леджеро, съобщава за 7678 италиански войници, които имат сериозни проблеми със здравето, заради облъчване с обеднен уран. Това са ракови заболявания.

«Нашите войници продължават да умират, причината за тяхната смърт се отрича, списъкът на жертвите се увеличава ден след ден и никога няма да свърши», заявиха от «Военната обсерватория».

Неотдавна в Италия бе презентирана книгата на журналистите Мери Талязуки и Доменико Леджеро «Войниците с уран» за последствията от използването на боеприпаси с уран, когото наричат «мълчаливия убиец».

Ако сърбите успеят да привлекат НАТО към отговорност, това ще бъде колективна отговорност на всички членове на военния блок, взели участи в агресията срещу Югославия.

Броят на сръбските граждани, пострадали от натовските боеприпаси с обеднен уран до днес е неизвестен, както не е ясна и площта на заразените територии.

Европейските СМИ не пишат за продължаващите смъртни случаи в резултат на бомбардировките на НАТО над Югославия.

Двайсет години след бомбардировките срещу остатъчна Югославия: ще бъдат ли обезщетени жертвите на използвания от




Гласувай:
10



1. milady - Он, си..знае ))
24.03.2023 00:25

- Го4оо, ти, верно, си се пернал..
00:10
тоталнооо..твоята книжка, е парцал, моята е НОВА..
казах ти..
Аз, всеки ден, като съм в Швейцария, 3 мес. Зимата, и
3 месеца ,Лятото..
аз, ВОДЯ децата , на КИТА, дет занималня
му се вика )))

...а , твоята , НЕ Е ЗАВЕРЕНА..

ВВ1951, е ,по айляк, ще му поръчааме.да те ''потърси'' из
Регистъра на КАТ..

1 000 Франка, не са малко..го4е )) пак, помисли..успокой съ..
цитирай
2. milady - ...венци...Гого, и Гетю, са...
24.03.2023 00:33
са, дежурни хейтъри, те, на са ''на ясно'' с Геополит.Кухня..

простоо духалаа.....'накъдето ''духа ВятърО''...

/ а пропо, същоТО, е онова хибридно,
ваксаата, охо ,и ехо...№ 866..
и, 5 Григ, Зомбито..
тезии,л да ни целуват РЪКА, че ги, отразяване, изобщои...
цитирай
3. vencivaleri1951 - За каква книжка става на въпрос?
24.03.2023 00:35
" Жълтите" ли си ги мерите приятелко?

milady написа:

- Го4оо, ти, верно, си се пернал..
00:10
тоталнооо..твоята книжка, е парцал, моята е НОВА..
казах ти..
Аз, всеки ден, като съм в Швейцария, 3 мес. Зимата, и
3 месеца ,Лятото..
аз, ВОДЯ децата , на КИТА, дет занималня
му се вика )))

...а , твоята , НЕ Е ЗАВЕРЕНА..

ВВ1951, е ,по айляк, ще му поръчааме.да те ''потърси'' из
Регистъра на КАТ..

1 000 Франка, не са малко..го4е )) пак, помисли..успокой съ..

цитирай
4. fun1001 - ...за МПС..венци...
24.03.2023 00:37
....викам , да ти помогна..
да ,видят, и умрелите, колкоо лъже..
тозз нетен, оли-ГеИ..)
цитирай
5. vencivaleri1951 - Разбрах, но ме напушва смях
24.03.2023 00:48
[Аз преди месец я сменях и винаги когато съм го правил са искали актуално фото.
Преди сам се снимах, после в Кат ни снимаха
Ако това е новата визия на Гого-евала Изглежда много по млад от снимките на които сме го виждали, а и сякаш коафьор е работил върху него, а не "направи си сам"


quote=fun1001] ....викам , да ти помогна..
да ,видят, и умрелите, колкоо лъже..
тозз нетен, оли-ГеИ..)[/quote]
цитирай
6. marana69 - https://katana.blog.bg/politika/2023/03/21/edin-e.1860815
24.03.2023 01:42
подлото..гове@о, се изтрило..пак..

ще ме заплашва с моето ЕГН..в Ефира ??
аве, психопат, ще ревеш, за кака си Джулия
доакто..,си жив...)

сноши, късно, кацнах...днес, спах до 12 00 )
не ми се, мисли..още, за тозз Юрдек...

за Тетевен 3, предложик, КОЙто, има..железни топки..
да заповяда...
Аз,, черпя..както вика..майстор Тричко )
цитирай
7. pipinana - .....
24.03.2023 03:42
besenite domati li ????
цитирай
8. starforlife - ~ 5. vencivaleri1951
24.03.2023 07:49
vencivaleri1951 написа:
Разбрах, но ме напушва смях
Аз преди месец я сменях и винаги когато съм го правил са искали актуално фото.
Преди сам се снимах, после в Кат ни снимаха
Ако това е новата визия на Гого-евала Изглежда много по млад от снимките на които сме го виждали, а и сякаш коафьор е работил върху него, а не "направи си сам"

Ами то си е за смях. защото седнал един "ИДИОТ" (аз) да показва и доказва на други ИДИОТИ (вие, фрустрираните никакъв и), че говори истината.
В случая не за притежанието на книжката - едва ли има човек роден след... 1965-та ПРИМЕРНО, който да няма.
А в случая показах (без да се дуя, а ако на някого така му изглежда си е негов проблем - фрустрация), че като ви ебавам с Ю_ницата (ТЪПА) с наличието на два пъти на вашите категории не си измислям.

Колкото до визията ми...
Ами, Дъртако51-ви, валидността на книжката ми изтича тази година.
И като се има предвид, че е със срок 10 години - тук съм през 2013-та - точно годината, в която реших да стана "публична личност" тук.
Хайде сега кажи за твоята снимка (не бе, не забалалайквай, само показвам и с това какъв си лицемер), тази от аватара.
Защо не е поне относително актуална, а е от 30+ години?
Срамуваш се от настоящата си визия ли?
Ами то Времето не прощава никому (само аз си стоя млад, красив и интелигентен - ха ха ха).
При теб особено в ментално отношение.



ПС: А, върнах се да допиша още нещо, което уви ще ви комплексира. Пак.
Трандафори, винаги съм изглеждал добре, физически, но това не впечатлява Дамите които са интерес на крирериите ми (за Интелект на първа място и след това Чар и Приятност, не красота).
Която и Дама да е била с мен (подчертавам, че не съм си падал по ПРОСТИТУТКИ както ти - сам си го казвал, мислейки си, че те прави вървежен, а не жалък), е била с мен заради фактори различни от физически и особено пък материални. По последното именно ТЪПАТА КРАВА ЮЛКА си прави някакви сметки, но няма как такъв като мен да е с такава като нея.
Колкото и тя друго да размята и нещастни идиоти като Пръцко (а и ти) да го подемате поради липсата на реален капацитет смислено да опонирате.
Та толкова ви е акъла и от този ъгъл погледнато.
Ама то от ментални кастрати друго няма как и да се очаква.

И, НЕЩАСТНИКО51-ви, КАКТО ОБЕЩАХ И ПОКАЗАХ КЛИПЧЕ С КНИЖКАТА СИ (с четирите категории - ха ха ха), ТАКА ЩЕ ПОКАЖА И КЛИПЧЕ С ДОКУМЕНТИ ЗА МОЯ СОБСТВЕНОСТ!
ПОДГОТВИ СЕ ДА ИЗПЪЛНИШ СВОЯТА ЧАСТ СПРЯМО ТОВА И .Н.А.П.У.С.Н.Е.Ш. .Б.Л.О.Г.А. , ЗАЩОТО .С.А.М.И.Я.Т. .Т.И. БЕШЕ ИНИЦИАТОРЪТ И ОПРЕДЕЛИ УСЛОВИЯТА!
цитирай
9. vencivaleri1951 - Човек и да не те похвали
24.03.2023 08:24
Хайде прочети какво написах . Написах -евала/браво/
на новата ти визия, че изглеждаш чувствително по плад и с работа на стилист върху главата ти. Тоест почнал си да се себеуважаваш. Какво обидно има-по скоро е похвала За съжаление от думите ти сега разбирам, че времето в което си се грижил за себе си е отминало
Гоче, аз не се срамувам от себе си-и да се срамувам и да не се срамувам ,аз съм си аз-по практично и здравословно е да не се срамувам. Колкото до фотографии , само преди дни се снимах пред кино Арена и по късно до телевизор, който жена ми ме изнуди да купя. Показвал съм тук снимки от морето на плажа, в планината на кон, в кола зад волан-с кучета , внучета , съпруга. Времето на никого не прощава и единствения начин да му се наслаждаваш по дълго , за съжаление е да остарееш Благодаря Богу, че все още мога да тичам след кучета, внучета и от чат на пат след съпругата ми:)
Гого не жените "Ми" ме правят вървежен , а аз тях:)
Не е хвалба контакт с "работеща дама" , а по скоро признание, че си бил , или че си сам. Имало е такива периоди в живота ми, когато не съм бил обвързан с някого емоционално и тогава съм си позволявал близост срещу заплащане. Смятал съм и смятам, че е по почтено и по уважително по този начин, отколкото да се лъжете , или да залъгваш някого с чувства, или да те залъгват теб. Проституцията я разглеждам като професия подобна на много други-фризьор, масажист, сервитьор, сексолог и т н. В по патриархалните времена, когато контактите между младите хора са били по ограничени , в по заможните семейства , бащите сами са водели синовете си при проститутки с цел да ги подготвят за бъдещ брак, да не допуснат синът да се комплексира при неуспешен опит за близост, или да комплексира съпругата си Впрочем ти "фройдисте" не си чел внимателно човека си и ако си го чел , си го правил "мицеларно":)
Колкото до документите Не мисля, че ще загубя нещо , ако не съм в блога-омръзнал ми е вече
Ти както взе името и аватара с лекота/и подлост/ на Савата, така можеш да пишеш , или изготвиш фалшив нотариален акт. Дори аз мога и ще го направя може би.
Нотариаллен акт на жена ми ще преправя визуално като мой например за пред блога.
И виж гого , ако по някакъв начин благополучието , което презентираш е истина , то как не отдели част от средствата си да израстнеш, да получиш възпитание, да се научиш да контактуваш....За какво са ти тези пари , като живееш с толкова неприязън в себе си, с толкова комплекси. Не се фукай с книги на психоаналитици и психолози, а отиди при такива. не се фукай с плюскане и имане , а отиди за 40 дни в "пустиня", тоест пречисти се. Не се хвали че си "чупил кости" , опитай се да "наместиш" кости Спекулата не е нещо за хвалене. В живота има равновесие-ако твоите акции са ударили върха, до значи че други са разорени Вашият човек Сорос когато игра срещу паунда и спечели разори хиляди, остави стотици хиляди без работа В Австралия и нова зеландия например е персона нон грата За какво са му тези пари, като милиони хора го ненавиждат, нормални страни на практика не го искат да им гостува-вкл в родината му Унгария


starforlife написа:
[quote=vencivaleri1951]Разбрах, но ме напушва смях
Аз преди месец я сменях и винаги когато съм го правил са искали актуално фото.
Преди сам се снимах, после в Кат ни снимаха
Ако това е новата визия на Гого-евала Изглежда много по млад от снимките на които сме го виждали, а и сякаш коафьор е работил върху него, а не "направи си сам"

Ами то си е за смях. защото седнал един "ИДИОТ" (аз) да показва и доказва на други ИДИОТИ (вие, фрустрираните никакъв и), че говори истината.
В случая не за притежанието на книжката - едва ли има човек роден след... 1965-та ПРИМЕРНО, който да няма.
А в случая показах (без да се дуя, а ако на някого така му изглежда си е негов проблем - фрустрация), че като ви ебавам с Ю_ницата (ТЪПА) с наличието на два пъти на вашите категории не си измислям.

Колкото до визията ми...
Ами, Дъртако51-ви, валидността на книжката ми изтича тази година.
И като се има предвид, че е със срок 10 години - тук съм през 2013-та - точно годината, в която реших да стана "публична личност" тук.
Хайде сега кажи за твоята снимка (не бе, не ьабалалайквай, само показвам и с това какъв си лицемер), тази от аватара.
Защо не е поне относително актуална, а е от 30+ години?
Срамуваш се от настоящата си визия ли?
Ами то Времето не прощава никому (само аз си стоя млад, красив и интелигентен - ха ха ха).
При теб особено в ментално отношение.



ПС: А, върнах се да допиша още нещо, което уви ще ви комплексира. Пак.
Трандафори, винаги съм изглеждал добре, физически, но това не впечатлява Дамите които са интерес на крирериите ми (за Интелект на първа място и след това Чар и Приятност, не красота).
Която и Дама да е била с мен (подчертавам, че не съм си падал по ПРОСТИТУТКИ както ти - сам си го казвал, мислейки си, че те прави вървежен, а не жалък), е била с мен заради фактори различни от физически и особено пък материални. По последното именно ТЪПАТА КРАВА ЮЛКА си прави някакви сметки, но няма как такъв като мен да е с такава като нея.
Колкото и тя друго
цитирай
10. vacsine - Чудя ви се на акъла
24.03.2023 09:40
Да се общува с кенефницата е като да се бърника в септична яма. Гнусно и противно. А и предварително се знае какво ще намериш.

P. S. Юло, впрегатният добитък няма нужда от книжка, така че правилно не ти дават.
цитирай
11. elenkokoschkov - Требе и да си що-годе грамотен!
24.03.2023 11:14
vacsine написа:


P. S. Юло, впрегатният добитък няма нужда от книжка, така че правилно не ти дават.

цитирай
12. starforlife - ~ 9. vencivaleri1951
24.03.2023 13:50
Отлично съм те разбрал, идиоте.
Но въпросът е, че поради идиотската си същност ти не разбираш какво е нормалното поведение на околните, в случая мен.
А в момента то беше това, че същността ми и Уважението ми към Точността, Правдата и Истината ме "задължава" да внеса уточнението, че на книжката съм преди 10 години!
Същото ме "задължава" и на аватара да съм с относително нова снимка или поне такава, спрямо която да бъда разпознаваем.
Тоест:
- 1-во: Аз няма как да си замълча и по този начин "приема" и извадя по премълчаване дивиденти от "комплиментите" ти, защото това е в разрез със същността ми!
Тоест, аз не съм лицемер като теб!
Затова и не мисли, че не съм разбрал думите ти и съм ги приел като негативни, защото не е така. Много правилно съм те разбрал, но повтарям, че всеки уважаващ правилните ценности човек, ще загърби егото си и ще внесе яснота, а няма да се възползва дори като нищо не даващи вербални "дивиденти" замълчавайки си.
Толкова за мен и моята визия/снимка.
- 2-ро: Сега за твоята.
Ами не е почтено да използваш снимка от преди 30+ (та дори и да не са толкова, а да са 20+) години.
Просто не е коректно!
И то много повече от това да използваш за аватар чужда (но) РАЗПОЗНАВАЕМА снимка!
Защото така въвеждаш околните в заблуждение.
Ще го кажа по друг, НАРОЧНО "ПОДЪЛ" начин:
https://blog.bg/photos/profile/83173.jpg
Това е УЖ снимката на съответната съблогърка!
Е ДА ДЕ, НО ТУК СЪЩАТА Е НА... 45 ГОДИНИ ПРИМЕРНО, А В МОМЕНТА Е НА ТВОИТЕ, ЧЕ И ОТГОРЕ ГОДИНИ И ИЗГЛЕЖДА ПО-СКОРО НЕЩО ОТ СОРТА:
https://i1.actualno.com/actualno_2013/upload/news/2022/09/14/0653860001663134866_1832060_920x517.webp
НЕ, ТОВА НЕ Е СНИМКА НА ВЪПРОСНАТА СЪБЛОГЪРКА, А САМО СРАВНЕНИЕ В РАЗЛИКАТА ВЪВ ВИЗИЯТА КЪМ МОМЕНТА!
ТОЧНО КАКТО Е И ПРИ ТЕБ!

И не, не е педерастия от моя страна!
Истината често е болезнена, но изкривеното не е Истина и винаги болезнената е за предпочитане и поднасящият я не педерастее, а я уважава!
Вие, от онази болнава генерация, харесваща едни ялови идеи - вие типично не обичате Истината и си служите с подобен вид измами!
Защото това си е най-обикновена измама!
Това да създаваш погрешно впечатление сред непознаващите те реално.
Защото всеки в/у думи на първата жена от първата снимка (линк) ще се позамисли най-малкото, ако касаят Съвремието.
Докато думите на втората от втората снимка ще подмине дори с насмешка.
Все едно анорексик да ти говори за бодибилдинг и ти да го слушаш - няма как да стане!
А вие - комунисто и путопитеците точно това правите: дори и с визията си изрично и нарочно се опитвате да заблуждавате околните.
Смешни и жалки идиоти!
цитирай
13. vencivaleri1951 - Как да не е подло да пишеш под чужд аватар
24.03.2023 14:15
Ти ме подведе и аз нагооврих какво ли не срещу Савата. Сега се ядосах, а тогава всичко приех от смешната му страна. От репликата ми можеш да схванеш, че бяха години/без теб/ когато съблогъри се срещахме, при това семейно, хапвахме, пийвахме и на бар сме ходили. Със Савата и с Майната например бяхме политически опоненти, но това не ни пречеше да седнем на маса и да се веселим-е и там се поскарвахме, но не просташки с фатмашки геном
За аватара ми съм казвал много пъти Майната ми каза , че не е коректно да говоря анонимно с хора , които се представят с лице и име-аз тогава се пишех "чекист" Помислих и разбрах че е прав. С много мъка успях да направя от камерата на компа си. Аз никого не заблуждавам и в съм записал коректно годината си на раждане. И пак повтарям-имам много снимки тук вкл и на плажа на шезлонг пред хотела си. Ва басеин също... Дърт, грозен, но това съм аз Какво да крия
Хайде не лапата си покажи на плотчето , а стъпи и ти по бански. Още повече че си атлетичен, с плочки и т н
Плочки...Татко каза че ще ми купи колело ама друг път Много здраве имаш от чичо си Боян радев от пернишко:))))

[quote=starforlife]Отлично съм те разбрал, идиоте.
Но въпросът е, че поради идиотската си същност ти не разбираш какво е нормалното поведение на околните, в случая мен.
А в момента то беше това, че същността ми и Уважението ми към Точността, Правдата и Истината ме "задължава" да внеса уточнението, че на книжката съм преди 10 години!
Същото ме "задължава" и на аватара да съм с относително нова снимка или поне такава, спрямо която да бъда разпознаваем.
Тоест:
- 1-во: Аз няма как да си замълча и по този начин "приема" и извадя по премълчаване дивиденти от "комплиментите" ти, защото това е в разрез със същността ми!
Тоест, аз не съм лицемер като теб!
Затова и не мисли, че не съм разбрал думите ти и съм ги приел като негативни, защото не е така. Много правилно съм те разбрал, но повтарям, че всеки уважаващ правилните ценности човек, ще загърби егото си и ще внесе яснота, а няма да се възползва дори като нищо не даващи вербални "дивиденти" замълчавайки си.
Толкова за мен и моята визия/снимка.
- 2-ро: Сега за твоята.
Ами не е почтено да използваш снимка от преди 30+ (та дори и да не са толкова, а да са 20+) години.
Просто не е коректно!
И то много повече от това да използваш за аватар чужда (но) РАЗПОЗНАВАЕМА снимка!
Защото така въвеждаш околните в заблуждение.
Ще го кажа по друг, НАРОЧНО "ПОДЪЛ" начин:
https://blog/photos/profile/83173
Това е УЖ снимката на съответната съблогърка!
Е ДА ДЕ, НО ТУК СЪЩАТА Е НА... 45 ГОДИНИ ПРИМЕРНО, А В МОМЕНТА Е НА ТВОИТЕ, ЧЕ И ОТГОРЕ ГОДИНИ И ИЗГЛЕЖДА ПО-СКОРО НЕЩО ОТ СОРТА:
https://i1/actualno_2013/upload/news/2022/09/14/0653860001663134866_1832060_920x517.webp
НЕ, ТОВА НЕ Е СНИМКА НА ВЪПРОСНАТА СЪБЛОГЪРКА, А САМО СРАВНЕНИЕ В РАЗЛИКАТА ВЪВ ВИЗИЯТА КЪМ МОМЕНТА!
ТОЧНО КАКТО Е И ПРИ ТЕБ!

И не, не е педерастия от моя страна!
Истината често е болезнена, но изкривеното не е Истина и винаги болезнената е за предпочитане и поднасящият я не педерастее, а я уважава!
Вие, от онази болнава генерация, харесваща едни ялови идеи -
цитирай
14. starforlife - А, да. И, ПатетичниЛицемере:
24.03.2023 14:19
В края на 9-ти коментар ти, Дръндолейко51.ви написа:
Спекулата не е нещо за хвалене. В живота има равновесие-ако твоите акции са ударили върха, до значи че други са разорени Вашият човек Сорос когато игра срещу паунда и спечели разори хиляди, остави стотици хиляди без работа В Австралия и нова зеландия например е персона нон грата За какво са му тези пари, като милиони хора го ненавиждат, нормални страни на практика не го искат да им гостува-вкл в родината му Унгария

- 1-во: А къде видя аз не само да съм се хвалел със спекула и участие в такава, а да се възползвам от такова нещо?
В СЪЩОТО ВРЕМЕ КОМПЛЕКСАРЯТ ТИ ИКОКО ДА ТИ ПОКАЗВАМ ЛИ КАК ТОЧНО С ТОВА СЕ Е ПРАСКАЛ, НО ТИ ТОГАВА МЪЛЧИШ КАТО ПУТКА?
Напротив - обикновено влагам свободните си пари - а такива дал Господ и то не малко - в прохождащи стартъпи, където вероятността за загуба е много висока.
Но пък и възможността за големи печалби също, защото точно това са вложенията, които могат да те направят наистина богат за сметка на инвестиции.
Печелил съм и над 400% за година-две.
Без никаква спекула, а на базата на хитов възход на съответната млада компания.

- 2-ро: Нашият човек Сорос?!
И кои сме тези "ние", които под "вашият" визираш?
Аз?
Радо?
Любо?
Краси?
Я ТАКА ПОКАЖИ ДОРИ ЕДНО ИЗРЕЧЕНИЕ .Н.А.Ш.Е. В КОЕТО КАКВОТО И ПОЛОЖИТЕЛНО ЗА СОРОС ДА СМЕ НАПИСАЛИ!
Пък след това да видим ВАШИЯ човек Путьо и това, че него не само Австралия и Нова Зеландия ненавиждат, а вече огромна част от света. Нормалната част от света.
Ти нали проумяваш, че Путьо вече е затворник на Русия и освен в Китай друга държава реално не може да посети?
Та за какво са му тези пари, власт, Кабаеви (пачаври - ха ха ха) като милиони хора го ненавиждат?
Та ето я мръснишката ти същност - да ни приписваш харесване на Сорос.
Та ето го и лицемерието ти - за въпросния да виждаш споменатото, а за Путьо не и дори да се опитваш да го минимизираш, та чак отречеш като факт.

Дееба и нещастника, дееба.
цитирай
15. marana69 - ...Венцоо...защо, си ''мърсиш Аурата )
24.03.2023 14:54
около, доказани.1 001 х мъРшляци, като .мара ваксата алабалова ( трамвай № 866 )
а, гого ментата.ака, 100именов..
и Булята Расса Елен,Кокошкова, куд ку дяка .нещоо си..
басси..и лудитее..лузъри..

я да ходим на СПА..петък, е ден за.Свободаа..и личен..кеффф..@@))

с 15 найсе запетайки..дааа...)))))))))))))))))))
цитирай
16. vencivaleri1951 - Боже, боже...Кецан си у главу Гоче
24.03.2023 19:36
Какво е борсата ако не спекула. Брокер, борсов агент са нови понятия. В начлото на миналия век в Англия детето казваше тати работи спекулант. Ко е дамара на борсата , да се окажеш с акциите на дефицитна стока.
Примерно ако си купил на зелено зърно /знаеш ли как се нарича "на зелено"/ и по различни причини цената на акциите ти е скочила рязко ти реализираш баснословни печалби, а в Африка умират милиони защото нямат правителствата пари да ти платят за зърното в необходимия обем
Каква е целта на брокера, да купи акциите /стоката или услугата/ по евтино и да я продаде по скъпо
Каква е целта на спекуланта щом е различно от борсата.
Не са черноборсаджии бабите които продават без разрешение цветя пред гробищата-това са бедни женици , работещи за парче хляб и чаша боза, защото млякото стана недостъпно за тях вече. колегите на баща ти ги подбират, съставят им актове и отчитат дейност. В извън работно време същите тези фатмаци пазят истинските спекуланти и картелисти , които са изкарали бабите да протават китиките по задушница Колкото повече те опознавам, толкова повече разбирам какъв въздух под налягане си И с непрекъснатите обиди и цинизми ми омръзна Затова:
Оди у кацуту на майкю ти , дека си киснал 9 месоцо.
Пошол в жопу пиздюк вонючий И това са все още цветенца....

starforlife написа:
В края на 9-ти коментар ти, Дръндолейко51.ви написа:
Спекулата не е нещо за хвалене. В живота има равновесие-ако твоите акции са ударили върха, до значи че други са разорени Вашият човек Сорос когато игра срещу паунда и спечели разори хиляди, остави стотици хиляди без работа В Австралия и нова зеландия например е персона нон грата За какво са му тези пари, като милиони хора го ненавиждат, нормални страни на практика не го искат да им гостува-вкл в родината му Унгария

- 1-во: А къде видя аз не само да съм се хвалел със спекула и участие в такава, а да се възползвам от такова нещо?
В СЪЩОТО ВРЕМЕ КОМПЛЕКСАРЯТ ТИ ИКОКО ДА ТИ ПОКАЗВАМ ЛИ КАК ТОЧНО С ТОВА СЕ Е ПРАСКАЛ, НО ТИ ТОГАВА МЪЛЧИШ КАТО ПУТКА?
Напротив - обикновено влагам свободните си пари - а такива дал Господ и то не малко - в прохождащи стартъпи, където вероятността за загуба е много висока.
Но пък и възможността за големи печалби също, защото точно това са вложенията, които могат да те направят наистина богат за сметка на инвестиции.
Печелил съм и над 400% за година-две.
Без никаква спекула, а на базата на хитов възход на съответната млада компания.

- 2-ро: Нашият човек Сорос?!
И кои сме тези "ние", които под "вашият" визираш?
Аз?
Радо?
Любо?
Краси?
Я ТАКА ПОКАЖИ ДОРИ ЕДНО ИЗРЕЧЕНИЕ .Н.А.Ш.Е. В КОЕТО КАКВОТО И ПОЛОЖИТЕЛНО ЗА СОРОС ДА СМЕ НАПИСАЛИ!
Пък след това да видим ВАШИЯ човек Путьо и това, че него не само Австралия и Нова Зеландия ненавиждат, а вече огромна част от света. Нормалната част от света.
Ти нали проумяваш, че Путьо вече е затворник на Русия и освен в Китай друга държава реално не може да посети?
Та за какво са му тези пари, власт, Кабаеви (пачаври - ха ха ха) като милиони хора го ненавиждат?
Та ето я мръснишката ти същност - да ни приписваш харесване на Сорос.
Та ето го и лицемерието ти - за въпросния да виждаш споменатото, а за Путьо не и дори да се опитваш да го минимизираш, та чак отречеш като факт.

Дееба и нещастника, дееба.

цитирай
17. starforlife - ~ 16. vencivaleri1951
24.03.2023 20:24
Виж сега, ИДИОТЕ...
Ти си не само безумно глупав и застинал в Миналото, а си и тотален олигофрен на тема икономика и особено инвестиции.
Казвам го накратко, защото говоренето с теб е абсолютна загуба на време, но напълно достатъчно и показателно за интелигентните хора:

ИДИОТЕ, НИКОЙ НЕ ТИ ГОВОРИ ЗА ТЪРГОВИЯ (СПЕКУЛА) СЪС СУРОВИНИ, СТОКИ, ТЕХНОЛОГИИ!
НИКОЙ!
ГОВОРИЛ СЪМ И ИНВЕСТИРАМ ГОЛЯМА ЧАСТ ОТ ПРИХОДИТЕ СИ... И ТОВА ТИ ГО КАЗАХ И В ПРЕДХОДНИЯ КОМЕНТАР, НО ТИ НАИСТИНА СИ УНИКАЛНО ТЪПО ПАРЧЕ... В КОМПАНИИ! ПРОХОЖДАЩИ КОМПАНИИ!

ДА ПОВТОРЯ КАТО ЗА ПЪЛЕН ИДИОТ КАКЪВТО СИ:
НИКОГА НЕ СЪМ ИНВЕСТИРАЛ В ПОКУПКАТА НА СУРОВИНИ, СТОКИ, УСЛУГИ!
НИКОГА!
ОСВЕН В КРИПТОВАЛУТА, НО ТАМ ГО ПРАВЯ ИЗКЛЮЧИТЕЛНО РЯДКО И НАПЪЛНО САМО И ЕДИНСТВЕНО, ЗА ДА СЕ ПОДДЪРЖАМ НА ПОВЪРХНОСТТА, А НЕ ДА ПЕЧЕЛЯ (ОТ ДРЪНДОЛЕЙКАНАТА ОТ ТЕБ СПЕКУЛА)!


Поентвам: ИНВЕСТИРАМ В АКЦИИ НА КОМПАНИИ! Обикновено стартиращи в момента компании!
Вникни в това, проумей го и го запомни, посерко с посерковците!
И престани да се излагаш, защото наистина си пълен нещастник, живеещ още в началото на 20-ти век и то не на базата на лични впечатления и опит, а на базата на типичното за такива като теб дървенофилософстване!

Бааси и идиота! Тотален глупак и смотаняк!
цитирай
18. vencivaleri1951 - Ти можеш да инвестираш савде у хуйобрани защото можеш да минеш за лице на тях
24.03.2023 21:19
Какво значи инвестирам в акции на компании , а ен в стока. Всичко на сергията е стока Крипто валутата също е стока, левчето , доларът, рублата също са стока-особен вид стока но стока Трудът ти също е стока/независимо , че ти" не си стока"/
Всяко нещо което се разменя, купува е стока-акциите , ако ще да са на най-технологичните и перспективни фирми също са стока. Ти купуваш акция/стока/ в очакване да я продадеш по скъпо
Банката продава пари за повече пари , стока за повече стока
Всичко това се учи в първия курс по политикономия Всяко нещо което има номинал е стока Всяка стока за която ти искаш да получиш по голям номинал е спекулативна стока и това не е подсъдно днес, а се нарича безнес, борса, инвестиция...
Защо борси, бизнес с хранителни стоки, лекарства и т н е силно рестриктиран по време на война. За спекула се е и разстрелвало В кризисни моменти войни, природни бедствия, смъртоносни епидемии човечеството се връща към комуната-купони, на всеки му според калориите които изразходва и т н Кражбата на купони се е разглеждала като опит за убийство и съставът е бил смърт
Всичко това на пръв поглед е встрани от темата а всъщност е в сърцевинато.
Не пиши повече, ще те трия И въобще-аз не ходя при теб, не си желан и ти тук

starforlife написа:
Виж сега, ИДИОТЕ...
Ти си не само безумно глупав и застинал в Миналото, а си и тотален олигофрен на тема икономика и особено инвестиции.
Казвам го накратко, защото говоренето с теб е абсолютна загуба на време, но напълно достатъчно и показателно за интелигентните хора:

ИДИОТЕ, НИКОЙ НЕ ТИ ГОВОРИ ЗА ТЪРГОВИЯ (СПЕКУЛА) СЪС СУРОВИНИ, СТОКИ, ТЕХНОЛОГИИ!
НИКОЙ!
ГОВОРИЛ СЪМ И ИНВЕСТИРАМ ГОЛЯМА ЧАСТ ОТ ПРИХОДИТЕ СИ... И ТОВА ТИ ГО КАЗАХ И В ПРЕДХОДНИЯ КОМЕНТАР, НО ТИ НАИСТИНА СИ УНИКАЛНО ТЪПО ПАРЧЕ... В КОМПАНИИ! ПРОХОЖДАЩИ КОМПАНИИ!

ДА ПОВТОРЯ КАТО ЗА ПЪЛЕН ИДИОТ КАКЪВТО СИ:
НИКОГА НЕ СЪМ ИНВЕСТИРАЛ В ПОКУПКАТА НА СУРОВИНИ, СТОКИ, УСЛУГИ!
НИКОГА!
ОСВЕН В КРИПТОВАЛУТА, НО ТАМ ГО ПРАВЯ ИЗКЛЮЧИТЕЛНО РЯДКО И НАПЪЛНО САМО И ЕДИНСТВЕНО, ЗА ДА СЕ ПОДДЪРЖАМ НА ПОВЪРХНОСТТА, А НЕ ДА ПЕЧЕЛЯ (ОТ ДРЪНДОЛЕЙКАНАТА ОТ ТЕБ СПЕКУЛА)!


Поентвам: ИНВЕСТИРАМ В АКЦИИ НА КОМПАНИИ! Обикновено стартиращи в момента компании!
Вникни в това, проумей го и го запомни, посерко с посерковците!
И престани да се излагаш, защото наистина си пълен нещастник, живеещ още в началото на 20-ти век и то не на базата на лични впечатления и опит, а на базата на типичното за такива като теб дървенофилософстване!

Бааси и идиота! Тотален глупак и смотаняк!

цитирай
19. marana69 - ком.17/ гошоо, стига разпъва...масали, за дескатат градина..
24.03.2023 21:55
ти си толкова..заблуден и залУпен Грандоман и комплексар, и комплексар..
та, не можеш, да ''изкарашш'' денят, спокойно, ако..не обидиш, някого
10 15 хх каруцаро просташки...
сега, се ''вкопчи'' с 3 години,към ВВ1951, защото, той..
наистина ,се забавлява,да те, ''бие като маче о дИрек )))

и,това, твопето Селско Театро, ти го..''играеш'' ,в една платформа,
за поети, и айляк пенсионери.факт!
защо, не си комуникираш, така...словохотливо ,в некоя друга платформа..

има сайтове ,за трейдъри, форекс, Ай Ти, Ай Голд..какво, ли , не щещ...

защо, си тук, изобщо.
къде е ..булка ти? ами, децата...ами..къшата, колата..ами, Кучето..
ами, бизнеса, СПА, Театъра, киното 5 Д , в Калифорния..
как , намираш.толковаа...ВРЕМЕ, бее..мъШки, и Видеа, и песньовки да дириш
чаршаффи..да разпъваш...

за твое сведение, НИЕ, също имаме Интернет, на село, нали..Венци )
моят син и снаха ми, също, са трейдъри..от 3 5год..
инвестират, играят, печелят, губят.Това, е Живота..

Ти, какво, си мислиш ? ще ни откриваш.тук, ТОПЛАТА вода..?
щот, сме неГъри )

о Санкта, панагюрица!!
помолчи, за бога...сФиньо луда...
и аз мога така..като лудата мара ехо и ваксина ,твоя''дружка'', алабалова..

смотаняк си..на Пи.Ер, на 5 квадрата...приятрна вечер..
цитирай
20. vencivaleri1951 - Колко коментара написа село?
25.03.2023 01:04
Едно и също, с твоите 300-400 думи в обращение.
Ти си всичко от което съм искал да бъда далеч в живота си-арогантен, агресивен, без грам възпитание и с манийна патология. ти си си измислил живот и искаш да ти правя компания-няма как-гнус ме е
Ти бе чонекът ,, който злорадстваше на смъртта на колега съблогър. Ти си заключилият хладилника от майка си. Ти си онзи , чиято пижама вечно ще смърди на урина. какво общо имам с теб. Ти имаш някакви умения в компютрите и това е безспорно. С тези си умения ти обаче не създаваш , а рушиш Като последен подлец пишеш от чужди аватари, разпореждаш се с чужди блогове, триеш всеки който не е съгласен с теб ако имаш възможност. хулиганстваш с това , което наричаш своя професия А не си и достатъчно умен , или преценяваш другите като глупаци
Говориш за съпруга която контролира милиарди, а взела с теб да мъкне багаж с бус и ремарке в Пловдив и сега те чака с трепет, докато ти ми пишеш глупости
Толкова ти липсва фантазия, че не можеш дори да измислиш уважително поведение към измислената ти съпруга Тя е Айшето, тя си мие клитора , докато ти си чатиш
тази жена утре би могла да ти роди деца-това ли е нормално поведение към майката на децата ти. Ето за това ще те трия-гнус ме е от теб.


[quote=starforlife

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5060962
Постинги: 1353
Коментари: 19562
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031